Onze school

Onze school is een school waar je je vleugels uit kunt slaan! Samen zorgen wij voor een omgeving waar kinderen zich veilig en vertrouwd voelen en waar de omgeving rijk en betekenisvol is ingericht. Dit zie je bijvoorbeeld terug in de aankleding van de klaslokalen en de gangen, waar gemaakte werkjes van de kinderen en andere leermaterialen aan de muren hangen.

Onze leerlingen voelen zich bij ons gemotiveerd om te leren, daardoor hebben ze alle ruimte en mogelijkheden om te leren ‘hun eigen vleugels uit te slaan’. Op de Feniks richten wij ons op deze waarden:

Ik leer hier met plezier.
Ik heb respect voor de ander.
Ik leer hier mezelf kennen.

Veel leesplezier!